Čelnici i voditelji ustrojbenih jedinica
Ravnateljica
Doris Ivanković, 052/392-002
Voditeljica Odjela zdravstvene brige i njege
Vesna Minić, 052/392-002
Voditeljica financijsko-računovodstvenih poslova
Lea Ibrišagić, 052/392-570
Voditeljica Odjela prehrane
Marija Krešić, 052/392-447
Voditelj Odjela održavanja
Marko Čabrunić, 052/392-002
Voditeljica Odjela za demencije
Ana Kokan Kostelić, 052/214-205
Savjetovalište
Ana Kokan Kostelić, 052/214-205
Odjel izvaninstitucionalne skrbi
Pomoć i njega u kući
Ana Kokan Kostelić, 052/214-205
Gerontološki centar Vila Trapp-Dnevni boravak i Senior klub
Sabina Kliman, 052/823-083
Tijela doma
1. Upravno vijeće
Domom upravlja Upravno vijeće koje ima pet članova, a čine ga tri predstavnika osnivača, jedan predstavnik radnika zaposlen u Domu i jedan predstavnik korisnika ili skrbnika korisnika.
Sjednice Upravnog vijeća održavaju se, u pravilu, u sjedištu Doma za starije osobe Alfredo Štiglić Pula. Predsjednik Upravnog vijeća može odlučiti da se, u opravdanim slučajevima, sjednica održi izvan sjedišta Doma. Upravno vijeće može raspravljati i pravovaljano odlučivati ako je sjednici nazočna većina svih članova Upravnog vijeća. Upravno vijeće donosi odluke većinom glasova svih članova Upravnog vijeća. Svaki član Upravnog vijeća ima jedan glas.
O tijeku sjednice vodi se zapisnik. Na osnovi zapisnika izrađuju se pisani otpravci odluka.
Sjednice Upravnog vijeća
2. Ravnatelj
Ravnatelj organizira i vodi poslovanje i stručni rad Doma, predstavlja i zastupa Dom i odgovoran je za zakonitost rada.
3. Stručno vijeće
Dom ima Stručno vijeće koje čine svi stručni radnici Doma. Stručno vijeće uređuje način svog rada i donošenja odluka Poslovnikom o radu stručnog vijeća.
4. Vijeće korisnika
Kao savjetodavno tijelo u Domu se osniva Vijeće korisnika. Vijeće korisnika broji najmanje 10% korisnika ili skrbnika korisnika Doma.
Vijeće korisnika:
- bira svog predsjednika svake 4 godine većinom glasova prisutnih korisnika
- predlaže predstavnika korisnika ili skrbnika korisnika za člana Upravnog vijeća Doma
- daje mišljenje na prijedlog Pravilnika o kućnom redu Doma
- daje inicijative, prijedloge i primjedbe radi rješavanja svih pitanja od interesa za korisnike
5. Komisija za prijem i otpust korisnika
Kao stručno i savjetodavno tijelo u domu se osniva Komisija za prijem i otpust korisnika.
Komisiju u pravilu čine:
- socijalni radnici Doma
- glavne medicinske sestre
- liječnik primarne zdravstvene zaštite
- vanjski suradnik – liječnik specijalista psihijatar
- socijalni radnik nadležnog Centra za socijalnu skrb
- stručni suradnik
- voditelj izvaninstitucionalne skrbi
Sastav, nadležnost, način i postupak rada i odlučivanja Komisije uređuje se Pravilnikom o prijemu i otpustu korisnika.
6. Stručni tim
Stručni tim osniva se kao operativno tijelo radi koordinacije rada, dogovora i stvaranja zajedničkog pristupa u obavljanju poslova za koje je potrebno donošenje zajedničke odluke više stručnjaka. Stručni tim osniva se odlukom ravnatelja. Odlukom o osnivanju Stručnog tima imenuju se članovi Stručnog tima, utvrđuju poslovi ili pitanja o kojima će tim raspravljati radi stvaranja zajedničkog pristupa i donošenja zajedničke odluke.
Stručni tim obvezan je postupati u skladu sa operativnim uputama za rad koje izdaje ravnatelj.
7. Tim za kvalitetu
Tim za kvalitetu osniva sa kao operativno tijelo Doma radi provedbe svih propisanih aktivnosti i mjera na uvođenju i primjeni standarda kvalitete socijalnih usluga koje se pružaju u Domu.
Odluku o uvođenju standarda kvalitete donosi ravnatelj.
Odlukom iz prethodnog stavka imenuje se Tim za kvalitetu, voditelj Tima za kvalitetu i utvrđuju se zadaće Tima za kvalitetu.
Tim za kvalitetu obvezan je postupati u skladu sa smjernicama za uvođenje standarda kvalitete u djelatnosti socijalne skrbi, a u cilju dodjele ocjene o usklađenosti sa standardima za pružanje socijalnih usluga.